Skal, skal ikke?


Nogle gange skal man bare give sig selv et los i røven. Så kort kan det siges.

I går, lørdag, havde jeg planer om en løbetur om formiddagen, inden jeg skulle spise frokost og kage med en veninde. Både fordi det er en god start på dagen, og fordi jeg vidste at jeg nok ville være uoplagt efter min aftale. Men jeg var alligevel for træt om formiddagen, til at trække mig ud på en løbetur.

Da jeg kom hjem sidst på eftermiddagen, tænkte jeg om jeg ikke alligevel skulle prøve at løbe en tur - også for at mine løbedage i næste uge ikke skulle forskydes. Om ikke andet, så bare en kort tur, for de tæller jo også! Jeg endte med at trække mig afsted i masser af reflekser og lys, og ved I hvad? Det var faktisk en af de bedste løbeture jeg har haft de sidste par uger og jeg var næsten oppe og ramme 9 km.


Så ja, selvom lysten ikke altid er der, kan det sagtens betale sig at komme afsted alligevel. Det kan jo være, at der faktisk kommer noget godt ud af det.

/Mie

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Vidt forskellige løbeoplevelser på samme rute

Gi' en Hearing Loss Runner en High Five!!

Mød en løber: Pia fra Fyn