At flytte hjem igen


Jeg har haft meget at se til, siden min far døde i sidste sommer uden varsel, og set meget til min mor, der har alzheimer, da hun fik plejebolig i december måned (det gav mig ro i sjælen, nu hvor der er personale i nærheden), hussalg, børn, foreningsarbejde og arbejde, det er svært at få det til, at hænge sammen og få tid til, at løbe ved siden af.
Børnene og jeg flyttede hjem til mit barndomshjem. Vi er glade for beslutningen. I slutningen af februar måned kunne jeg aflevere nøglen til køber. Efter afleveringen fik jeg ro i kroppen og skulle ikke se til 2 huse dagligt.

Lige nu er der dobbelte møbler i huset. Det har været svært at finde tingene, bla. mit løbetøj, løbesko – men endelig fandt jeg det og fik løbet min første tur sammen med Lulu (min hund) i fredags. Det var lidt svært at løbe rundt om Damhussøen med hende; hun ville hellere løbe efter svaner og ænder end løbe lige ud!
Nu er jeg kommet op på hesten igen og tænker over løbedage. Det er lidt svært at planlægge, når ens hus også er under ombygning for tiden. Nu er jeg ihvertfald kommet i gang.

/Kim

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Vidt forskellige løbeoplevelser på samme rute

Gi' en Hearing Loss Runner en High Five!!

Mød en løber: Pia fra Fyn