Vidt forskellige løbeoplevelser på samme rute



Jeg har udnyttet mine fridage til at afprøve min udholdenhed med færre gåpauser – er blevet meget bedre til at økonomisere min vejrtrækning, så det har helt sikkert hjulpet meget. Langsomme rytmiske musik i ørerne giver også langsommere tempo. Jeg har ikke været så god til at presse mig selv, så jeg øver endnu.
Tirsdag den 3. april 2018 (og ikke min sædvanlige løbedag) tog jeg afsted i mit vinteroutfit – uldsokker, uldtrøje, skiundertrøje, vintertight, uldunderbukser, løbejakke, halsedisser til halsen og hovedet samt handsker. Vejret viste sig ikke fra sin bedste side. Det blæste mellem 10-15 m/s og ca. 3-4 grader. Først var der pletvis snefnug, der kildede lidt på kinderne, til sidst tiltog snevejret, så det piskede på kinderne.



Dagen efter onsdag viser vejrguderne sig fra en hel anden side. Solen skinnede dejligt varmt – kunne høre at fuglene kvidrede gevaldigt ved vores bette foderplads. Der var ca. 10-11 grader og ingen blæst. Stadig mit vinteroutfit, men uden handsker og skiundertrøje. Måtte sande, at jeg havde alt for meget tøj på!


Det har været nogle gode løbeture på den samme rute men med vidt forskellige oplevelser. Det er fedt!



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Gi' en Hearing Loss Runner en High Five!!

Løbsreportage - Etape København - et maraton i fem etaper!