Mød en løber - Lene

Jeg hedder Lene - en 54-årig storkøbenhavnsk kvinde med et medfødt svært høretab på begge ører, som har været beklædt med nogle pragtfulde CI apparater på begge ører i sådan cirka 10-15 år - som har løbet on/off i nogle år.

Min udfordring med løb har altid været, at kæden hoppede af om efteråret, når Work-Life balancen led et gevaldigt knæk pga. det årlige ekstra arbejde op til kalenderårets afslutning.

At der kommer lidt frost og sne er ikke noget problem. Hellere ikke mørket - det fikser man da bare med en pandelampe. Alternativt kan man løbe på veje/stier med stibelysning. Det kan godt ind i mellem være en udfordring at stå op om morgen kl. 5-6 stykker og skulle ud og løbe i mørket og kulden. Det gælder så på den lange bane om at træne sig op til at kunne "slukke" for alle de undskyldninger, hjernen har travlt med at opfinde. Som ofte går det, særligt da det fungerer bedst for mig med løb om morgenen. Og jeg lever højt på suset resten af dagen og nattesøvnen bliver det hak bedre.
Noget af det bedste ved at løbe er den fede fornemmelse man får efter et veloverstået løb. Jeg er vild med at have hele Verden for mig selv tidligt om morgenen. Der er ikke noget bedre og se solen stå op og dagen så småt vågner. Især ude ved vandet er det allertiders - også afslutte løbeturen med en dukkert.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Vidt forskellige løbeoplevelser på samme rute

Gi' en Hearing Loss Runner en High Five!!

Mød en løber: Pia fra Fyn